petek, 4. april 2014

zAČELO sE jE ...

... delo na vrtu. Končno tudi pri nas:)

Lansko leto sva namreč začela vrtnariti na kar velikem kosu zemlje, lahko bi se mu reklo že njivica.

Pridelki so lepo uspevali, kljub pomanjkanju pletja:) In se nama je seveda zgodilo, da sva prepozno oplela njivico in so vsa semena šla v zemljo. Na koncu sezone sva samo porezala ta visok plevel in jo pustila čez zimo. 

Ta teden pa sva se vrnila na našo njivico - malce pozno glede na sosedne vrtičke, kjer nekateri že sejejo:) Ta večji plevel je odstranil E., jaz pa sem se danes lotila presajanje jagod in sem "preštihala" kakšna 2 kvadratna metra. Naslednji teden pa naju čaka še preostali del, 3 popoldneve si bova morala rezervirati za to delo.

Pa še foto dokaz najinega dela:)


Od lanskega zemlja so v zemlji ostale še jagode, ki sem jih presadila na drug del njive. Razdelila sem jih na več delov in tako imamo sedaj 18 sadik jagod. Upam, da bodo bogato obrodile:)


Zimo je preživel še hren.



Ob robu njivice pa sva že lani posadila maline. 

Po delu na njivici, sem našla še energijo za lovljenje z malo M. in sosedovima fantoma:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar