nedelja, 4. maj 2014

pOČITNIŠKI uTRINKI

Prvi dni počitnic smo preživeli doma, kjer sva se z malo M. igrali, pekli, pospravljali in se zabavali...


Mala M se najraje na svetu igra s svojimi punčkami.


Ker je mala na dieti sem ji 2x spekla mafine. Mafine je radodarno delila s slonom:) 
Spekla sem tudi mlečni kruh (brez jajc; link do recepta sem našla pri Prav posebni mami) in pirin kruh




Mala M si vzame toliko časa za večerjo, da meni uspe narediti rožico za prijateljico (in potem še toliko časa ne zaspi, da skoraj eno uro zamudim na dogovorjeno srečanje:(

Prvi tri dni maja smo preživeli na oddihu v toplicah...









Počitniški teden pa smo zaključili na pikniku za prijateljičinih 30 let. Naredila sem ji cvetočo voščilnico.



Mala M sem za na piknik danes na hitro sešila novo krilce (ki ga zaradi vetra potem sploh ni oblekla). Reciklirala sem bratove kavbojke in tako je mala ponosna lastnica vintiž Calvin Klein krila:) 



Krilo sem naredila v pol ure. Enostavno sem odrezala cca 30 cm širok kos hlač (tik nad kolenom) naredila pas za elastiko, jo vpeljala, zarobila spodnji rob in za popestritev dodala čipko. 

Hlač je ostalo še vsaj za 3 krilca. Imate še kakšno drugo idejo kako jih reciklirati?

Počitnice so bile prav fine in so upravičile svoje ime, saj me jutri čaka pospravljanje stanovanja - med počitnicami se pač ne pospravlja mar ne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar