sobota, 15. november 2014

mUMMY iS wAITING fOR mE

 Mamica čaka name:)



Pižamo sem dobila že, ko sem bila noseča z malo M. Takrat je nisem veliko nosila, ker je bila pretopla za pomladne mesece, tokrat pa bo prišla ravno prav:)

Danes sem v enem izmed nakupovalnih centrov naletela na stojnico z otroškimi izdelki, prodajali pa so tudi blago. In to ne katerokoli blago, ampak Riley Blake Designs blago iz Amerike, ki ga vedno občudujem na ameriških blogih:) 


Mala M si je izbrala blago s sloni - kaj bom naredila iz njega še ne vem.
Žirafe pa bodo za dojenčka, ker so bolj nevtralne. Ne vemo namreč spola dojenčka in odejico, ki jo bom naredila zanj/o pred rojstvom bo v nevtralnih barvah. Naredila bom nekaj podobnega tej odejici, ker mi je všeč, da je na eni strani mehka in topla. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar