četrtek, 25. december 2014

bOŽIČNI dAN

Ko smo že včeraj zvečer položili Jezuščka v jaslice je bila mala tako navdušena kot že dolgo ne:) "Končno se je rodil! Tako težko sem ga čakala!" so bile njene besede:)
Jezušček se je namreč v njenih jaslicah rodil že prej, v dnevni sobi pa smo figurico dali šele zvečer. 

Danes smo tako praznovali Božič, dan ko ima Jezušček rojstni dan. Preživeli smo ga v družbi najbližjih in bilo je lepo. 

Vabim vas k ogledu naših jaslic in smrečic ...

Jaslice in smrečica v sobi male M.

Jaslice in smrečica v dnevni sobi. 


 V jaslicah vsaj nekaj ovčk in pastircev vedno spi:)



Smrečica v dnevni sobi je vsako leto bogatejša za nov okrasek...

Leto sva delali okraske iz slanega testa in rokavičko je okrasila s svojimi prstnimi odtisi. 

Okraske sem okrasil s štampiljakami ali pa sem jih pobarvala z barvo iz blazinic za štampiljke. Idejo sem našla tu, žal pa mi niso uspeli tako lepi obeski.

Medenjake sem delalala tudi s prikupnimi modelčki snežaka, 

... bunkice za na smrečico ...

 ... in smrečice. 
Okoli 16 pišktov sem obesila na smrečico in mala M lahko vsak dan enega poje in jih ponudi obiskom. 

V bodočem zimskem vrtu postavimo največjo smrečico.  
Letos sem jo okrasila z vsaj 3 seti bunkic, pa je še vedno premalo:) Dodala sem še nekaj penic, ki pridno izginjajo... 
Pod smrečico pa čakajo sanke na prvi letošnji sneg. Baje bo kmalu:)

 Naslednje leto pa bomo morali imeti 4 smrečice:) Da bo tudi dojenček imel svojo:) 

Popoldanski obiski so bili takole postreženi s piškotki:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar