ponedeljek, 15. december 2014

mIKLAVŽEVA dARILCA zA oTROKE

Vsi so že kar malo pozabili na sv. Miklavža in že se govori o Božičku in Dedku Mrazu. Meni pa je najljubši in najbolj blizu prav sv. Miklavž. 

Za otroke sem letos bolj malo šivala, saj nisem dobila nobene nove ideje... Tako so tisti, ki še niso dobili predpasnika oz. vrečke dobili le-te, ostali pa nekaj drugega...

Nastalo je nekaj predpasnikov: 


  





Sešila sem vrečko za dojenčico Klaro. Tokrat malo drugačno z vrvicami na poteg z obeh strani. Ker moj stroj ne zna delati gumbnic, sem jo naredila s podlogo. Ko bom imela nekoč boljši stroj, bom sešila takšno


Za tiste malo večje otroke, se pravi starost 2+ pa sem naredila pretikanke. Idejo sem našla tu. Na Pinterestu sem našla nekaj predlog, jih natisnila in plastificirala. Luknje sem hotela narediti z luknjačem za luknje (podoben kleščam), ki sem ga kupila v Lidlu, pa je bilo pretežko. Tako sem večino lukenj naredila kar z luknjačem za papir in zato niso vse lepo narejene. Ko sem večina pretikank že naredila, pa sem našla Rayherjeve klešče za luknjati in z njimi je šlo lažje, le malo manjše luknje so. Namesto vezalk sem kupila plastične trakce, ki so bili nekaj časa popularni za izdelovanje zapestnic. 




1 komentar: