sobota, 3. januar 2015

pALČEK

Mala M še vedno govori o Božiču, jaslicah, Božičku in palčkih. Gotovo tudi zato, ker skoraj vsak dan bereva knjigo Moja prva božična knjiga, ki govori o tem, kako Božiček obdaruje otroke z različnih koncev sveta. 

Danes zjutraj si je zaželela palčka in sem se spomnila, da ji ga lahko naredim iz storža. Za glavo sem uporabila leseno kroglico z luknjo, kapa je iz filca, roke in gumbi pa iz kosmatih žičk. Vse sem nalepila z lepilno pištolo. 


V 10 minutah je bil palček končan, mala pa neznansko srečna:)

Poleg veselja v njenih očeh, mi je v zadovoljstvo, da lahko hitro naredim igračo, ki ji je všeč in da imam vse pripomočke doma... Tako bom počasi porabila različne ustvarjalne materiale, ki sem jih leta nabirala in kupovala in so spravljene v škatlah:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar