nedelja, 4. januar 2015

vREČKE zA kAPE, šALE iN rOKAVICE

Gre tudi vam na živce, da so otroške kape, šali in rokavice po celem stanovanju? 
Jaz sem nekaj časa gledala to zmešnjavo, potem pa sem se spomnila, da lahko to enostavno rešim. 

Mala je namreč že dovolj stara, da lahko sama pospravi za seboj in tako sem ji sešila tri vrečke: za kape, šale in rokavice.

Sodelovala je že od samega začetka, ko sem na kup dala vse zimske dodatke in jih je morala razvrstiti na 3 kupe, da sem videla, kako velike vrečke moram sešiti. 


Vrečke sem sešila iz ostankov zaves, ki jih je nekoč imela moj brat v svoji sobi in je blago malo bolj kompaktno. Preden sem jih sešila, sem iz filca izrezala kapo, rokavice in šal in jih našila na sprednjo stran. Izvezla sem tudi besede. Zaenkrat bo pospravljala s pomočjo aplikacij, nekoč pa bo lahko samo brala:) 



Mala M je sodelovala še pri striženju in iz filca je nastala vreča z darili in še veliko drugih stvari. Medtem, ko sem vezla, je tudi ona šivala... 


Vrečke sem navezala na spodnji del obešalnika, ki ji je lahko dosegljiv. Upam, da bodo dobro služile svojemu namenu. 

Sedaj moramo samo še namestiti nekaj kljukic v njeno višino, da bo lahko sama obešala bunde in jakne. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar