nedelja, 22. februar 2015

hLAČKE iZ jERSYA

Že dolgo časa občudujem pisane hlačke iz jersya z visokim patentom pri pasu in  robu hlačnic. Pa se jih nikakor nisem lotila, ker sem mislila, da jih je težko sešiti. Tudi s šivanjem elastičnega blaga nimam dobrih izkušenj, saj sem ga šivala z navadnim strojem in z navadno šivanko. 

Zadnjic pa sem v Lidlu kupila dvoje taksnih hlačk in sem videla, da so sešite z overlockom. Ker ga imam doma (izposojenega od tašče), sem se danes lotila šivanja. Doma sem na žalost imela samo enobarvno blago, vendar gresta živo rumena in modra odlično skupaj in nastale so prve hlačke za malega A.


Osnovne hlače sem naredila po meni najljubšem navodilu za šivanje legic oz. hlač. Tokrat sploh nisem naredila kroja, ampak sem kar prepognjene hlače iz Lidla, položila na blago in rezala cca 1,5 cm od roba. Robove in pas sem dodala, ko sem osnovne hlače že sešila skupaj. Mislim pa, da bi bilo še lažje, če jih dodam, še preden grem skupaj šivati kosa blaga. Ker sem se vmes pogovarjala z malo M, sem 2x kar pošteno "zamuštrala" in je sledilo paranje:) 

Sedaj pa grem na lov za pisanim blagom. Zelo mi je všeč ta pri Katkinem kotičku. Naročila bom kos nevtralnega blaga, da ga bom lahko uporabila za oba spola. Moje prijateljice imajo oz. pričakujejo cel kup dojenčkov in to bo super darilo za male navihance in navihanke. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar