sreda, 25. marec 2015

pOSTELJNINA zA aLJAŽA

Tako Maruša kot Aljaž sta prva 2 in pol meseca spala v košari, ki sva jo kupila v trgovini Mothercare. Imenuje se Mojzesova košara in je super uporabna stvar, saj jo enostavno prenašaš po stanovanju. 

Ker je Aljaž vso opremo v uporabo dobil že rabljeno, se mi je zdelo pošteno, da ima vsaj kovtrček nov. V Ikei sem kupila otroški kovtrček in ga razrezala na pol in tako dobila dva. Iz blaga kupljenega v Svetu metraže sem sešila še 2 prevleki.


Takole je spal v košku ponoči. Postavila sem ga kar v posteljico. Na njej imam postavljeno tudi previjalno mizo, kjer ga previjam ponoči, da ne zbudim Maruše v njeni sobi, kjer ima drugače glavno previjalno mizo in vsa oblačila. 

Danes pa sem mu sešila novo obrobo za posteljico, da bodo tudi v veliki posteljici imel nekaj novega. Že pred rojstvom sem v Ikei kupila posteljnino, ki je sestavljena iz prevleke za kovtrček in prevleke za vzglavnik. Ker vzglavnika tako majhni dojenčki ne potrebujejo, sem ga razrezala in všila v sredino obrobe. Kupila sem zeleno blago z belimi pikicami in sešila dolgo obrobo v katero sem dala termofil (debeline 3 cm). V prodajalni Filc v Mengšu sem kupila 5 metrov termofila (širokega 2 m), ker imajo po novem minimalni znesek nakupa 10 evrov. Tako sem sedaj lastnica ogromne bale termofila (ogromne za moj majhen kabinet) in sešiti bom morala veliko prešitih odej, da ga bom porabila:) 

Takole sem rezala termofil, celotna obroba je dolga 2 metra. 


 Končni izdelek s katerim sem zelo zadovoljna ...


Nekaj časa bo spal še v spalni vreči ...

Popoldanski spanec je že odspal v novi posteljici in upam, da bo tudi ponoči spal še naprej tako pridno kot je do sedaj:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar