nedelja, 22. marec 2015

sUPER čOKOLADNI bROWNIES

V nedeljo popoldne se vedno prileže kakšna dobra sladica:) 

Ker so na obisk prišle velike ljubiteljice čokolade, sem spekla ameriške brownies. To je enostavna sladica, ki se zelo hitro pripravi. Receptov je ogromno, jaz sem uporabila tega. Ker je menda od Jamieja Oliverja in sem predvidevala, da je sigurno dober recept. 

Recept sem malo priredila, in sicer sem uporabila mlečno čokolado iz Hoferja, polnozrnato pšenično moko, manj sladkorja (tam okoli 300 g), dodala pa sem še grobo mlete lešnike. 

3/4 mase sem poskusila speči v silikonskem modelu, 1/4 pa v malem ozkem pekaču. Iz silikonskega modela ni šlo lepo ven, se je veliko prijelo, zato priporočam peko v pekaču obloženem s peki papirjem. 

Preliva pa nisem delala, ker potem bi bilo pa res čisto preveč čokolade:) Zraven sem raje postregla smetano in vanilijev sladoled. 


Gostje so bile navdušene nad čokoladno poslastico... 




Ni komentarjev:

Objavite komentar