torek, 24. marec 2015

uČENJE mALČKA: sPOZNAJMO sPOMLADANSKE rOŽE

Na tablo sem že 14 dni nazaj napisala POMLAD... Danes je Aljaž popoldne pridno spal v vozičku in jaz sem izkoristila čas, da sem pripravila material za spoznavanje pomladnih rož.

Veliko smo zunaj in Maruša je seveda vse te rože že videla v živo (no, tulipane, zaenkrat samo v vazi), pela sem ji pomladne pesmice (Zvončki in trobentice, Mali zvonček, Pozdravljena trobentica, Ku ku pomlad je že tu itd.), pogovarjava se o pomladi itd. 

Na spletu sem našla fotografije najbolj značilnih pomladnih rož, jih natisnila (vsako 2x) in plastificirala. Polovico sem pred plastificiranjem nalepila na barvni papir, ker sem jih po plastificiranju razrezala na 4 dele in naredila sestavljanke. Na barvni papir sem jih nalepila zato, da bo lažje našla dele, ki spadajo skupaj, pa še barve se bo učila. 

Drugo polovico sem nalepila na tablo (uporabila sem Uho Patafix ). Fotografije ji bodo  v pomoč pri sestavljanju, pa še za kaj drugega jih bom uporabila. 




1 komentar: