četrtek, 28. maj 2015

tORTA nODI iN cAKE pOPSI

Lansko leto sem pri torti preveč komplicirala, saj sem jo delala s tičino maso. Torta je bila lepa na pogled, mase pa ni pojedel skoraj nihče. Tako sem se odločila, da bom sedaj delala klasične torte, takšne, kot jih je delala moja mami:)
(p.s. Še danes mi postane malo slabo, če se spomnim lanskoletne torte, saj sem ravno na Marušin 2. rojstni dan izvedela, da sem noseča in ko sem delala torto z vsem tistim maslom, mi je bilo pošteno slabo:(

Letos sem našla recept za torto pri drugi Ani kot lansko leto, in sicer tule
Spekla sem torej smetanovo torto z mascarponejem, le da sem namesto breskev uporabila marelice in jagode. 

Biskvit mi je dobro uspel, le pri rezanju sem imela malo težav in je bila srednja plast pretanka in tako izgled enega koščka ni bil ravno lep:) 

Takole sem sestavljala torto v obodu...





Iz oboda je šla lepo ven...


Celo sem premazala s smetano in jo okoli in okoli potresla z mrvicami, ki jih Maruša obožuje.  Sličico Nodija so mi naredili v Planetu peke. Za ugodno ceno mi je prodajalec na spletu poiskal sličico, dodal napis in jo natisnil na jedilno hostijo. Hostijo priporočajo, da se da na torto 3-4 ure, preden torto postrežemo. 

Maruša ima tudi zelo rada cake popse in tako sem lotila tudi izdelave le-teh. 
Ker nisem imela stiroporja, sem jih zapičila kar v škatle od jajc. Recept je isti kot tisti, ko sem jih delala za bratov rojstni dan

So se pa gostje najedli že mesa z žara, tako da je ostalo malo torte in večina cake popsov. Tako je Maruša včeraj in danes povabila še nekaj prijateljčkov, da so zmazali tortice na palčkah:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar