sreda, 27. maj 2015

vABILA nA zABAVO iN dEKORACIJA

Ko sem 2 meseca nazaj vprašala Marušo, kaj bi imela na torti, je dejala da Nodija.
Mesec dni nazaj je bila navdušena nad vilami in ko sem ji predlagala, da bi imela na torti vilo, je bila za.
14 dni nazaj pa je spet dejala, da bi imela Nodija. Sicer se mi je zdela že malo prestara za Nodija, a ker ga ima tako zelo rada in ker je to njen rojstni in njena torta, sem ji seveda ustregla. 

Torej rdeča nit zabave je bil Nodi, zato so nastala tudi temu primerna vabila. 


Na spletu sem našla sličice Nodija, jih natisnila, izrezala in prilepila. Travo sem narisala z voščenko, balon sem nalepila z nalepko, da je bil malo dvignjen od podlage. Za popestritev sem odtisnila še 3 metuljčke. 


Maruša nima sreče pri vremenu na dneve njenih zabav, saj je do zdaj še vsako leto bilo takšno aprilsko vreme. Ko sem bila noseča, se mi je tako fino zdelo, da bo moj otrok imel rojstni dan maja in sem si predstavljala, da bomo imeli zabave na prostem:) Ja, seveda, še vsako leto smo rojstni dan praznovali v kmečki sobi mojih staršev:( No, še sreča, da jo imata, da lahko povabimo vse naenkrat:)

Ker je ostalo še nekaj rumenih kartonov, sem izrezala kroge in iz njih naredila napis. Na preostale pa sem narisala rdeče pike. Če še ne veste, Nodi namreč nosi rumeno rutko z rdečimi pikami:) Dodala sem še nekaj balonov in kmečka soba je bila okrašena za zabavo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar