četrtek, 4. junij 2015

jAGODNI sLADOLED

Včeraj nismo pojedli vseh jagod, ki sem jih nabrala, zato sva danes zjutraj z Marušo naredili še jagodni sladoled. 

Priprava je enostavna: Zmiksaš 250 g jagod, posebej stepeš 2,5 dcl smetane, zmešaš skupaj in dodaš sladkor po okusu. 

Še od moje mami imam doma modelčke za lučke od "ta boljše plastike" Tupperware, zato sem maso nadevala v modelčke. 

Maruša je imela nalogo, da je vse palčke - medvedke vtaknila v luknje od pokrovčkov. 

Pokrovčke je nato dajala na modelčke, jaz sem jih samo dobro zaprla.

Vse to sva delali po zajtrku, Maruša je bila še v pižami:) Tja do 10 dopoldne... Je fino biti na porodniški, ko se ti nikamor ne mudi:) 

Ker nisva porabili vseh jagod in sem imela doma še ene modelčke za lučke, sem naredila še maso z navadnim jogurtom - zmešala sem 180 g jagod, lonček jogurta in dodala še malo sladkorja. Mase je ostalo še toliko, da sem napolnila še en lonček za sladoled od Mc'Donalda. Včasih sva jih z mami zbirali, ker imajo super pokrovčke in jih imam še danes spravljene:)

Ostalo je še toliko jagod, da je za malico Maruša imela jogurt s svežimi jagodami.

Danes po kosilu nas tako čaka super domač sladoled. 
Maruša komaj čaka:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar