sreda, 3. junij 2015

rECIKLAŽA sTARIH mAJIC

Pred menjavo letnega časa vedno naredim čistko v moji omari in se znebim nekaj oblačil. Tako sem tudi letos pospravila zimska oblačila na višjo polico in jih zamenjala s pomladno-poletnimi. Nekaj poletnih majic sem zavrgla, ker jih nisem več nosila.

Ker so bile še lepo ohranjeni in so mi bili vzorci všeč, sem jih reciklirala in nastali sta dve krilci in tri 3/4 pajkice za Marušo. 

Iz teh dveh majic sta nastali krilci. Vsako sem odrezala pod pazduho, zarobila zgornji rob (spodnji je bil že itak zarobljen), pustila majhno odprtino za elastiko, vpeljala elastiko in zašila odprtino. 





Iz treh majic so nastali troji pari pajkic. Kot vedno sem uporabila ista navodila za šivanje. Tokrat je bilo delo še lažje, saj je bil spodnji rob že zarobljen in sem imela čisto malo dela.

Te reciklaže sem se lotila že 3 tedne nazaj, dokončala pa sem jo danes, ko sem končno vsem pajkicam vpeljala elastiko.



V bistvu niso 3/4 pajkice ampak že skoraj kratke hlače:)

Vroče poletne dni zaenkrat dobro prenašamo, pa vi? 




Ni komentarjev:

Objavite komentar