ponedeljek, 3. avgust 2015

mEHKE iGRAČKE zA dOJENČKE

Trenutno so pri Aljažu najbolj popularna grizala (počasi bo dobil spodnji enki) in pa žoge. 

Zato sem mu sešila mehko žogico, takšno kot sem jo sešila že Maruši in drugim otrokom za Miklavža že (!!!) 3 leta nazaj. Tudi z njeno se igra, ker je lepo ohranjena, ampak sem mu morala sešiti še eno v fantovskih barvah:) 

Blago sem imela narezano še od takrat, ko sem jih šivala za darila in sem ga našla, ko sem selila šivalnico. 

Nastali sta 2 žogici, levo je poleg odejice dobil Peter, desna pa je ostala doma...
Vrhovi se mi nikakor nočejo lepo sešiti skupaj, ampak mislim, da dojenčke to niti ne moti preveč:) 

Pred nekaj časa pa sem na Pinterestu našla ta prikupen oblaček in sem ga enostavno morala sešiti za Aljaža. 

Na vrh sem našila še trakec, da se ga lahko obesi na ročaj avtosedeža ali v igralni center. Pa je zdržal samo za fotografiranje, potem pa ga je lump strgal (sem ga očitno premalo močno prišila). 


Nad mavričnimi trakci je naravnost očaran in če mu ponudiš dve igrači, bo izbral oblaček z mavrico:)

Več idej za šivanje mehkih igrač pa dobiti na mojem Pinterestu - tu in tu.

2 komentarja: