četrtek, 13. avgust 2015

nAŠA nJIVICA iN pARADIŽNIKOVA oMAKA

Naša njivica nam tudi letos nudi veliko zelenjave, največ pa je zagotovo paradižnika. Iz njega je včeraj E. naredil paradižnikovo omako. 

Iz toliko paradižnika je nastalo 10 kozarčkov omake. 

Soseda je dejala, da imamo daleč najbolj zanemarjen vrt v soseski in gotovo ima prav:):):) Ko pa ji je E. pokazal koliko paradižnika smo že pridelali (da ne govorim, koliko jih mora še dozoreti), pa je ostala brez besed. 

Priznam, da sem letos vrt oplela samo 2x:) Enkrat preden smo ga preorali in enkrat preden smo odšli na morje (konec junija). Takrat sem na gredice nasula slamo, ki naj bi zavirala rast plevela in rastlinam nudila dodatno vlago. Več o tem si lahko preberete v knjigi Permakulturni vrt (avtorica Bojca Januš, ki ima tudi blog). Ideja o takem vrtu mi je zelo všeč, ampak zaenkrat mi časovno ne znese, da bi se kaj takega lotila. Zato sem letos poizkusila samo z zastirko. 

Takole je bila urejena njivica, ko sem naredila zastirko. 


Maruša ima tudi svoj vrtiček.

Julija smo bili malo na morju, malo v Bohinju, vročinski valovi so prihajali in odhajali in z dvema majhnima otrokoma nisem prišla do pletja njivice, vsako jutro samo poberemo zelenjavo za kosilo:) Tako, da je res vse zaraščeno in naslednji teden, ko vročina popusti in bo imel E. dopust pride na vrsti tudi pletje:)    

Ni komentarjev:

Objavite komentar