sreda, 12. avgust 2015

pOLETNA uSTVARJALNA dELAVNICA

Prejšnji teden mi je končno uspelo organizirati poletno ustvarjalno delavnico za Marušo in njene prijateljčke:) V planu sem jo imela že kar nekaj časa, pa je vedno prišlo kaj vmes ...

Kaj bomo delali, sem vedela že nekaj časa, saj so mi bile te ribice, ko sem jih videla na Pinterestu takoj simpatične in sem ravno zaradi njih ustvarila novo tablo SUMMER IDEAS

Za male umetnike in njihove mamice sem pripravila mizico s prigrizki, ki je bila na začetku najbolj popularna. 

Spekla sem mafine, odmrznila potratno potico, ki jo je spekla tašča za Aljažev krst in v posodo nasula čips medvedke, ki je bil seveda najbolj popularen:)


Naredila sem 2 sokova, bezgovega in limonado z lističi mete. 

Oznake sem naredila na hitro, v zadnjem trenutku, za naslednjič si bom vzela več časa, da bodo malce lepši:) 

Ko so se otroci najedli, smo prebrali knjigo Mavrična ribica, potem pa smo se lotili ustvarjanja. Dopoldne sva z Marušo že naredili eno sliko, da so ostali približno vedeli, kaj bomo delali. 

Vsak otrok je delal s svojo mamico in nastale so prave umetnije na ravni triletnikov:) 

Naprej smo s koščkom gobice za pomivanje posode z modro barvo pobarvali karton. Uporabila sem kar prstno barvo, ki sem jo zmešala z vodo in otroci so gobice pomakali v obarvano vodo. 

Medtem, ko se je podlaga sušila na soncu, smo iz papirja izrezali trikotnike za plavuti. Iz zelenega krep papirja smo nastrigli morsko travo.
Na podlogo smo z navadnim lepilom nalepili trikotnike za plavuti, nato pa z lepilno pištolo nalepili glavo in oči. 

Plavuti smo okrasili z bleščicami v lepilu in nastale so mavrične ribice. S slamico smo naredili mehurčke in nalepili morsko travo. 
Z vročim lepilom smo še nalepili školjke, morsko dno pa smo premazali z lepilom Mekol in nanj stresli mivko (lahko tudi gres, če mivke nimate pri roki). 

Na koncu so se mali umetniki ohladili pod škropilnico, ki jo je pripravil E. in so veselo tekali pod vodo sem in tja po travniku. 

Mislim, da je bilo vsem všeč, mamice so hotele, da bi delavnice postale kar tedenske, ampak zaenkrat bomo imeli delavnice za vsak letni čas:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar