sreda, 18. november 2015

jESENSKO uSTVARJANJE - dRUGIČ

Pinterest je že poln idej za decembrske praznike in zimske dni in jaz si veselo shranjujem ideje:) Izšla pa je tudi zimska izdaja E-revije Dom in stil, ki ima super ideje za letošnjo zimo. 

Kljub temu, da so trgovine že praznično okrašene in bo letos v Ljubljani prižig lučk že (!!!) 27. novembra, se jaz ne dam in pri nas doma imamo še jesen:)

Z Marušo sva danes zopet malo ustvarjali in v slabi uri ustvarjanja, nama je uspelo narediti toliko stvari, da je sedaj jesensko okrašen še predalnik na hodniku. 


Najprej sva naredili sliko ježka iz jesenskih listov. 

Na A3 barvast karton sva na dno nalepili natrgane listke, iz rjavega kartona sem izrezala ježka, nanj sva nalepili posušene liste, s kredo pobarvali smrček in nalepili oko. V omari sem našla še izrezane liste dreves in tako sva spotoma še malo tiskali in se učili mešanja barv. 

Aljaž je ves čas ustvarjanja sedel zraven v stolčku. Zaposlila sem ga tako, da sem mu v roke dala list, ki ga je veselo trgal in seveda poskušal pojesti:)

Tiskali sva s prstnimi barvami in seveda si je Maruša namazali dlani in tako sva mimogrede naredilo še jesensko drevo. 
Aljaž je ob pogledu na pacanje delal UUUAAA in bil navdušen, zato sem še njemu namazala dlan in je dal dva odtisa:) 

Na koncu sva iz koruze, ki jo je "narohkala" Maruša, naredili še jesensko sliko buče. Okvir je že star in sem ga nekoč okrasila s servietno tehniko. Izrezala sem rjav pravokotnik, nanj narisala bučo in nato na bučo nanesla belo lepilo (Mekol). Jaz sem nalepila koruzo ob robu, Maruša pa na sredino. Ker je koncentracija že malo popuščala, sem ji pokazala, kako lahko konča malo hitreje - na bučo je stresla več zrn hkrati in jih nato samo pritisnila na podlago, da so se dobro prilepila. Pecelj pa sem dodala kar od posušenega list. 

Aljaž se je medtem že naveličal trganja listov in zato sem mu na hitro naredila ropotuljice iz kinder jajčkov in vanje dala malo koruze. Za sigurno sem okoli in okoli nalepila washi selotejp. Stalno si ju je tlačil v usta in sigurno bi mu uspelo dati celo v usta, če bi mu dovolila. Zato sem mu naredila še ropotuljo iz večjega jajčka. 

Maruša zelo rada dela s plastelinom, zato sem ji pripravila nekaj plastificiranih podlog. Ena je tudi jesenska - na bele kroge na drevesu je morala dati jabolka iz plastelina. 

Še nasvet za ustvarjanje oz. da bo čim manj pospravljanja po končani dejavnosti:

V Ikei sem kupila papir na roli in sedaj samo odrežem želeno dolžino in s tem zaščitim mizo. Na koncu pa papir zmečkaš v veliko kepo in vržeš v smetnjak s papirjem (če je papir še vedno suh). 

Večino idej sem našla na Pinterestu in jih samo še dodelala po mojem in Marušinim okusu:) 

1 komentar: