sreda, 11. november 2015

jESENSKO uSTVARJANJE - pRVIČ

Z Marušo sva že oktobra nekaj malega ustvarjali in s tem v naše stanovanje pripeljali jesen. 

Naredili sva jesenska drevesa. Idejo sem našla pri Z ljubeznijo, Mama, "listke" sva napikali z vatiranimi palčkami za ušesa. Še jaz sem naredila nekaj dreves in pri tem neizmerno uživala:) 

Nabrala sem nekaj jesenskih listov in jih posušila med knjigami in naredili sva jesenski lovilec barv. Maruša je na folijo nalepila posušene liste, vendar so padli dol, zato sem dala folijo še na drugo stran in robove zalepila s selotejpom, da je zares držalo. 

Okvir sem izrezala in barvastega papirja, saj doma nisem imela papirnatih krožnikov.

Naredili sva tudi jesensko svetilko. Idejo sem našla tu. Za Marušo je bila ta naloga pretežka, saj so se listi z Mekol lepilom zelo težko prilepili in sem jih morala zelo navlažiti z lepilom, da so se prijeli na kozarec. 

Več idej za jesenske aktivnosti imam zbrane na Pinterestu. Upam, da nam uspe še kakšno izvesti, preden se začne zima:) Čeprav glede na vreme bi prej pričakovali poletje:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar