torek, 1. december 2015

adVENTNI kOLEDAR iN dEJAVNOSTI

Pa je tu:)

Prvi zimski dan in veseli december:)

Letos bomo že 3 leto zapored imeli adventni koledar. 
Prvi dve leti smo imeli ta koledar, letos pa sem naredila novega.

Idejo sem našla tu.

Za osnovo sem uporabila kar vrečevino, nanjo našila rdeče žepke, na katere sem s šablono (kupila v Rayherju) natisnila številke. Okrasila sem jih še z zvezdicami iz fimo mase, ki so mi ostale še od lanskega ustvarjanja. 

Tudi E. je sodeloval pri izdelavi:) Je odrezal dve palici:)  

Koledar bomo imeli v dnevni sobi, na dosegu Marušinih rok.  

Letos mi je celo že uspelo napisati ideje za dejavnosti in jih delim z vami. Namenoma sem jih napisala več, ker jih bom izbirala vsak dan sproti. 

Zimsko okrasimo stanovanje.
Pojdimo na obisk praznične Ljubljane.
Danes gremo na balet Pepelka.
Igrajmo se božični bingo.
Naredimo piškote snežake
Oglejmo si božično risanko in za zraven specimo pokovko.
Pojdimo se igrat na sneg (če ga ni, ga naredimo sami).
Pojdimo izbrat smrečico.
Postavimo smrečico in jaslice.
Okrasimo stanovanje z lučkami.
Naredimo božične voščilnice.
Naredimo si vročo čokolado s smetano in penicami.
Obiščimo nekoga, ki ga že dolgo časa nismo videli.
Naredimo rojstno dnevno voščilnico za Jezusa.
Pojmo božične pesmi.
Naredimo okraske za smrečico.
Naredi nekaj lepega za svoje člane družine (izžrebamo imena).
Kupimo darilo za otroka, ki ga bomo obdarovali v dobrodelni akciji Trije zimski botri.
Pojdimo na zimski nočni pohod z lanternami, ki jih naredimo sami.
Pojdimo obiskati sv. Miklavža.
Igrajmo se z igračami, ki sta jih dobila od sv. Miklavža.
Posejmo božično žito.
Pojdimo na gledališko predstavo.
Preberimo knjigo o sv. Miklavžu.
Preberimo knjigo presenečenja.
Zberimo igrače, ki jih ne potrebujemo več in jih podarimo otrokom, ki jih nimajo toliko kot mi.
Naredimo si piknik v dnevni sobi.
Naredimo ptičjo hišico.
Danes ti izbiraš, kaj bi rada počela

Naj povem nekaj več o knjigi presenečenja. Idejo sem našla pri Maji in mi je zelo všeč, ker Maruša obožuje knjige in bo z veseljem odpirala zavite knjigice (ki jih moram še iti iskat v knjižnico:) Poglejte še druge Majine ideje za adventne koledarje, ima zelo simpatične. 

V spletni reviji Dom in stil sem našla simpatičen koledar, ki ga bom natisnila in na prazne listke sproti pisali dejavnosti in jih dajala v žepke. 

 Več idej za adventni koledar pa najdete na mojem Pinterestu.

3 komentarji:

  1. Uf, super si si pripravila. Bom še jaz kaj uporabila :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da bo vaš december tudi zelo zabaven in pester, bravo mami! :) S piškoti snežaki pa si mi naredila lušte, pa tako pozno zvečer! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekaj takega sem imela letos v planu, pa se ni izšlo. Tvoj koledar je zelo lep, tako za pogledat, kot vsebinsko. Super!

    OdgovoriIzbriši