sreda, 23. december 2015

vOŠČILNICE 2015

Pa jih lahko pokažem, ker naj bi danes prispele do vseh naslovnikov:)

Osnovno idejo sem našla v e-reviji Dom in stil, ki žal izide samo 4x na leto (vsak letni čas) in ima polno idej za ustvarjanje, kuhanje in še kaj. 

V lokalni papirnici so bili prijazni in mi narezali šeleshamer na dimenzijo za voščilnice. Najprej sem z belo temparo pošpricala rjav ovijalni papir, a nato ugotovila, da ga bom morala razrezati na manjše pravokotnike, zato sem raje pošpricala kar voščilnice (še preden sem jih prepognila na pol). 

Aljaž je svoj del k izdelovanju voščilnic prispeval z odtiskovanjem prstkov oz. sem kar vzela njegov prst, pomočila v belo prstno barvo in ga razmazala po voščilnici. Bil je presenetljivo potrpežljiv:)

Marušina naloga je bila izrezovanje smrečic. Na papir sem obrisala trikotnike, jih razrezala na posamezne koščke in Maruša je samo strigla po črtah. Striženje ji gre že kar dobro, a kaj ko se ji ni dalo in je potrebovala 3 dni, da je izstrigla cca 30 smrečic. 



Končni izdelek mi je zelo všeč, sploh ker sta pri izdelavi sodelovala tako Aljaž kot Maruša:) 






3 komentarji:

  1. Z Andrejo sva pa ravno ugotavljali, čigavi prstki so naredili snežaka :)
    Hvala vaši družinici za tako prisrčno voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši