petek, 18. december 2015

zIMSKO-pRAZNIČNE dEJAVNOSTI zA mALČKE

Kotiček za učenje v dnevni sobi za Marušo nekako ni zaživel (premalo sem jo spodbujala in nisem tako pogosto menjala dejavnosti). 

Omaro v dnevni sobi je medtem zamenjala druga omara in Maruši sem v njeni sobi uredila poličko, kjer sem ji pripravila različne dejavnosti. Žal je bolj skrita in bolj kot ne sameva. Tako, da se moram spomniti, kam ji bom nastavila aktivnosti, ki jih imam pripravljene (nekaj idej je zaenkrat samo še v glavi:) za zimsko-praznični čas. 

Tri dejavnosti sem ji že pripravila in so jo pričakale kot naloge v adventnem koledarju.  

Idejo sem našla tu, uporabila pa material, ki sem ga imela doma. Usta sem naredila jaz, ostalo pa je naredila sama. Je še v obdobju glavonožcev:=)


Takšne smrečice so delali pri Navihančkih. Ker so cofki pri nas padali dol, sem se spomnila, da naredim okraske iz gumi moss pene. Maruša je naprej naredila bolj urejeno smrečico (trenutno vse rada postavlja v vrsto), popoldne pa sem našla že drugače okrašeno smrečico. 



Idejo sem našla tu, palčke pa sem kupila v Sanolaborju (iz obupa, ker nisem našla žlic za čokoladne žlice in sem hotela narediti čokoladne palčke:). V bistvu so to palčke za pregledati grlo, takšne kot jih imajo pri zdravniku. So super, ker so malo večje in širše kot običajne palčke od sladoleda in še poceni so (100 palčk je malo manj kot 3 evre). 




Ni komentarjev:

Objavite komentar