četrtek, 18. februar 2016

iGRA nARIŠI sNEŽAKA

Pri nas ni zapadlo nič snega, kljub napovedim... Zato sem za Marušo po dolgem času pripravila eno simpatično igrico, ki sva se jo igrali včeraj popoldan. 

Na Pinterestu sem našla namizno igro, ki sem jo preimenovala v Nariši snežaka.

Igre nisem naprintala, ampak sem jo narisala kar sama. List sem plastificirala, da se bomo lahko igro večkrat igrali. 

Igralno kocko sem naredila kar iz lesene kocke, ki sem jo vzela iz Aljaževe škatle z lesenimi kockami (če se bomo kdaj igrali skupaj, mi ne bo treba skrbeti, da bi jo pojedel, ker ni majhna). Pike sem narisala z alkoholnim flumastrom. 

Na bela lista sem narisala snežaka brez dodatkov in igra se je pričela. 

Pravila so enostavna. Igralec vrže kocko in toliko pik, kolikor vrže tisto lahko nariše. Če je npr. že vrgel 5, kocko meče naslednji igralec. Zmaga tisti, ki prvi nariše celega snežaka.
Na pravilni drži pisala bo treba še delati:)

Na veliko veselje Maruše, je zmagala ona:) 
Uganete katera slika je njena?

Ko sva se igrali, se je Maruša spotoma še učila:) 
Risanja, orientacije na listu, prepoznavanje barv in štetja...


Ni komentarjev:

Objavite komentar