torek, 2. februar 2016

vABILA zA 1. rOJSTNODNEVNO ZABAVO

Že več kot teden dni se vleče ta presneta viroza pri nas doma... Vsakega je po malem oplazila, mene pa najbolj in šele danes sem toliko pri sebi, da sem se spravila k računalniku... 

Pokazati vam moram še vabila, ki sem jih naredila za Aljaževo zabavo. Vedela sem, da bo nekaj v zvezi z avti in ko sem malo pobrskala po Pinterestu sem našla super predlogo za avto.

Predlogo sem sprintala, izrezala in obrisala na barvast karton. Da sem si olajšala delo, sem karton prepognila na pol, obrisala samo sprednji del avta (ali pa zadnji, kakor se vzame:) in ga tako tudi izstrigla. 

Okno in luči sem izstrigla iz papirja, odbijač sem pobarvala s srebrnim flumastrom, gume pa s črno akrilno barvo. Tablico z napisom vabilo sem naredila na računalnik, številko 1 pa sem naredila s srebrnim washi selotejpom. 

Nastalo je 12 vabil, delala pa sem jih kar nekaj ur (cca 8 ur, če vštejemo še oblikovanje besedila vabila na računalniku, pa pisanje naslovov itd.)

Avto se odpre in notri je povabljence čakalo sledeče besedilo (datum in lokacijo sem namenoma izpustila). 

Kolesa na avtu se okrog vrte,

okrog vrte, okrog vrte…

Tudi leto se hitro okrog zavrti in iz majhnega dojenčka sem zrastel v radovednega fantka.

Vabim te, da se mi pridružiš na praznovanju mojega
1. rojstnega dne, ki bo ...

Aljaž




Ni komentarjev:

Objavite komentar