sreda, 1. junij 2016

mARUŠIN 4. rOJSTNI dAN - 2. dAN

V petek popoldne je imela naša 4-letnica praznovanje za svoje prijateljčke:)

Povabljenci so dobili takšna vabila: 

Pri 4 letih se mi zdi prava starost, da otroci lahko praznujejo že sami brez staršev. Ker sama ne bi morala skrbeti za 6 otrok in zraven pripraviti še za jesti, sem za pomoč prosil sestrično Sašo. 

Saša je vsestranska ustvarjalka, ljubiteljska fotografinja in še srednjo vzgojiteljsko šolo ima narejeno:) 

Za otroke je pripravila več dejavnosti, in sicer: 

*sestavljanke iz lesenih palčk z s sličicami iz Ledenega kraljestva*

*igrico zbij snežaka (ki se je zaradi močnega vetra nismo igrali)

*okrasili so si svojo zapestnico iz lesenih palčk*

Idejo je našla pri What's up moms.

Vsi so si radi okrasili zapestnico, tudi fantje:)
Najcenjše lesene palčke so tiste zdravniške, za pregled grla - dobi se jih npr. v Sanolaborju. Ali pa od sladoleda, če ga veliko pojeste:) 

Jaz sem poskrbela za hrano:) 

Na začetku so dobili sadna nabodalca iz jagod in ameriških borovnic. 

Spekla sem ji mini pice (skupaj zmešamo nariban sir, piščančja prsa in nekaj žlic kisle smetane, namažemo na toast kruh in spečemo v pečici). 

Za sladico pa mini tortice - za 6 otrok nisem šla peči cele torte:)


Ker je bilo zelooo vroče (še dobro, da je pihal veter) se je na koncu prilegel še stopljeni snežak Olaf:)  

Idejo za slednjega sem našla na Pinterestu, kjer je ogromnooo idej za Frozen zabave. Marušina je bila le približek zabav, ki jih delajo v Ameriki:)

Maruša in njeni prijateljčki so se imeli super in drugo leto zagotovo spet praznujemo na isti način. 

Saša še enkrat hvalaaaa:) Za vso pomoč pri pripravi, animacijo in za fotografije, ki si jih posnela. Vse fotografije, ki jih vidite, je posnela Saša.  


2 komentarja:

  1. Z veseljem :) Sem tudi jaz uzivala v tem otroskem pravljicnem svetu, kjer se ti cisto preproste tortice zdijo carobne, saj jih je Elsa poslala iz ledenega kraljestva :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Z veseljem :) Sem tudi jaz uzivala v tem otroskem pravljicnem svetu, kjer se ti cisto preproste tortice zdijo carobne, saj jih je Elsa poslala iz ledenega kraljestva :)

    OdgovoriIzbriši