nedelja, 17. julij 2016

iDEJE zA dOMAČ sLADOLED

Oba otroka sta velikaaaa ljubitelja sladoleda in ga sedaj jesta vsak dan:) 

Da ne bi jedla samo kupljenega, sem nekajkrat naredila tudi že domač sladoled. 

Torej naredila sem naslednje vrste sladoledov:

*limonin sladoled*
Najbolj enostaven, ker samo zmrzneš limonado, v katero daš nekaj listkov mete. Ta je bil nekaj dni Marušin najljubši. 

*nektarinin sladoled*
Olupiš (ali pa ne) nekaj zrelih nektarin, narežeš na koščke, zmelješ v multipraktiku, kašo daš v modelčke in čez nekaj ur uživaš v svežem sadnem sladoledu. 


*bananin sladoled*
Idejo za ta sladoled sem dobila pri Ani. Banane je na kolutke narezala Maruša, ki zelo rada pomaga v kuhinji. Mi smo sladoled naredili z jabolki in je bil odličen. Priporočam le, da banane narežete na še manjše koščke ali pa jih vzamete malo prej ven iz zamrzovalnika, ker moj multipraktik se je kar namučil, da je zmlel trde bananine koščke.


*jogurtov sladoled z borovnicami*
Soseda nam je prinesla ameriške borovnice in nekaj sem jih porabila tudi za ta preprost sladoled. V lonček navadnega jogurta sem dodala pest borovnic in žličko sladkorja in zmes nadevala v modelčke za lučke. Napolnila sem tudi silikonski modelček za led. Lučke so odlične, jih je hitro zmanjkalo:) Naslednjič bom borovnice raje zmiksala, ker so malo velike in mrzle za pogristi, še posebej za Aljaža. 



Poleg teh sladoledov pa radi pojemo še legendarni borovničev sladoled od babi. No, pa tudi ribezov je dober:) 

p.s. Vijolični modelčki za lučke so od Tupperware in sem jih podedovala od mami (beri: vzela:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar