sreda, 13. julij 2016

iDEJE zA pOLETNO uSTVARJANJE z oTROKI 2.

Barvanje kamnov ni nova ideja, je pa zelo zabavna dejavnost. Sploh, če mami pusti, da pobarvaš tudi sebe. 

Tako smo se dopoldne, ko še ni bilo tako vroče, v senčki spravili barvati kamne z vodenimi barvicami.

Aljaž je bil najbolj navdušen nad vodo in malo manj nad barvanjem, zato sva z Marušo barvanje dokončali, ko je šel počivat:) 

Maruša je najprej kamne samo barvala, ko pa je videla, da sem jaz naredila pikapolonico, jo je hotela narediti tudi sama. Z malo pomoči ji je uspelo:) Nato sva naredili še gosenico...




Maruši sem v Lidlu kupila delovni zvezek z nalogami primernimi za otroke stare od 3 do 4 let in ga z veseljem rešuje.
Tudi na morju ga je imela s sabo in je rešila nekaj strani. Seveda potrebuje mojo pomoč, da ji preberem navodila in jo spodbujam pri reševanju, saj takšnega dela še ni vajena. Strašno fino se ji zdi, ko ji na koncu dam kljukico, kakor otrokom v šoli:) Pa še jaz malo barvam zraven, prav paše:) 


Ni komentarjev:

Objavite komentar