sobota, 24. september 2016

jESENSKE kUHARIJE

Pa je prišla jesen in z njo tudi priprava ozimnice:) 
Naša je bolj skromna, ampak nekaj malega je pa le nastalo:)

V bistvu sem tole delala še poleti, pokažem pa šele zdajle...

Naredila sem polnjene paprike, namesto mesa sem uporabila zelenjavo (melancan, bučke in čebulo, lahko dodate še korenje, por itd.)


Na sliki so paprike pripravljene na polnjenje, je bilo pa mase zelo veliko, da sem šla hitro na vrt in pobrala vse paprike, kar smo jih imeli:) Tako da sem na koncu napolnila cca 8 velikih, 7 srednjih in 9 malih paprik. Paprike sem spekla še v pečici in ohlajene zapakirala v vrečke in jih dala v zamrzovalnik. Tako imam pripravljeno kosilo za cca štirikrat:)

Letos paradižniki niso tako dobro delali, je bilo veliko več paprike. 
Vseeno sem šla delati paradižnikovo omako, kakšen kg paradižnikov sem kupila. Tako je nastalo 7 lončkov omake, kar pomeni, da smo za 7 kosil tudi že preskrbljeni:) 

V planu imam še skuhati jabolčno marmelado, ki jo obožujem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar