sreda, 14. december 2016

nAŠ lETOŠNJI aDVENT

Več kot polovica ga je že mimo, pa je prav, da nekaj malega napišem o tem, kaj počnemo letos. 
Na žalost veliko manj kot lansko leto, ko sem bila na porodniški. Maruša tega sicer ne čuti, saj njej že ogromno pomeni, da je naloga v koledarju, da naj preberemo zimsko pravljico in ne potrebuje, da se stalno nekaj dogaja. 

Adventni koledar je lanski, saj je bil narejen z namenom, da nam služi še nekaj let:)

Ko sem ga odvila sem ugotovila, da so v žepkih še listki z lanskoletnimi nalogami in sem jih vzela ven in jih sedaj dajem nazaj noter - je treba reciklirati. Priznam, da včasih ne piše tisto, kar preberem Maruši:):):)

Nekaj dejavnosti pa smo letos le naredili na novo, in sicer: 

Zimsko pravljico v steklenem kozarcu, idejo sem našla pri Čas za kreativnost




Pred nekaj leti je sodelavka za otroke pripravila decembrsko delavnico z obiskom Dedka mraza in dobili so simpatičen zvezščič z različnimi nalogicami - od pobarvank, ugank, igric in tako sva z Marušo naredili praznično mapo, kjer se vse te naloge skrivajo - na prvo stran sem ji prilepila plastificirano igrico, v škatlici pa se skrivajo igralne kocka in figure. 

Pri Navihančkih sem natisnila praznične predloge za plastelin, ker jih ima Maruša zelo rada. Zadnje mesece je zelo napredovala pri risanju in tudi njen medeni mož je že čisto ta pravi:) 

Aljaž ni bil preveč navdušen, da bi okrasil smrečico:)

Pri Malih junakih sem Maruši natisnila personalizirano pobarvanko - zimski in jesenski del. Poletnega že ima, manjka še pomlad. 

Ogledali sva si tudi predstavo Ledeno kraljestvo, ki naju je navdušila. Aljaž pa je medtem preživljal kvalitetni čas z očijem:)

Na prižig lučk smo letos za spremembo odšli na Bled in v živo končno videli našo najljubšo pevko Nino Pušlar:)

Danes pa smo začeli tudi s potovanjem Jožefa in Marije. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar