nedelja, 22. januar 2017

rOJSTNODNEVNI zAJTRK zA aLJAŽEV 2. rOJSTNI dAN

Ste že kdaj praznovali rojstni dan z rojstnodnevnim zajtrkom? V naši družini smo ga že kar nekajkrat in je bilo vedno super, zato smo se odločili, da Aljaž svoj 2. rojstni dan praznuje na takšen način.

Trenutno so Aljažu najljubši traktorji (no, pa tudi gradbeni stroji) in zato ni bilo dileme, kaj bo tema praznovanja:)

Vabila sem naredila čisto enostavna... Fotografirala sem njegov najljubši traktor in na prikolico s pomočjo plastelina dala leseno številko 2. Fotografijo sem prilepila na rjavo osnovo in spodaj napisala besedilo...



Za zajtrk smo postregli vso mogočo hrano, ki jo ponavadi jemo za zajtrk, le da smo tokrat postregli vse naenkrat:)

Ko smo se najedli, je bil čas še za torto:) Tokrat sem naredila čokoladno, ker je Aljaž ljubitelj čokolade:)
(foto: Saša V.)

Testo in prvo plast kreme sem naredila po tem receptu. Na prvo plast kreme sem dala še narezane koščke banane. Druga plast kreme je bila iz tega recepta
Torto sem sestavljala v obodu po približno teh navodilih (glej komentarje) in jo čez noč pustila v hladilniku. Zjutraj sem jo dala ven iz oboda, jo premazala s smetano (dodala sem kremfix), ki sem jo z živilsko barvo obarvala zeleno. S piškotnimi palčkami oblitimi s čokolado (Milka) sem oblekla zunanji del torte in s čokoladnimi bonbončki Smarties okrasila površino. Glavni del torte je bil seveda traktor, ki je vozil po njivi, ki sem jo naredila s kakavom. 

(foto: Saša V.)

Torta je bila odlična, tako da res priporočam, da jo naredite po teh receptih. Obe Ani sta super kuharice in rada kuham po njunih receptih:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar