nedelja, 26. februar 2017

vEGANSKI pUSTNI kROFI

Obožujem krofe:) 

Ampak, ker se izogibam mlečnim izdelkom sem letos (prvič!!!) spekla veganske krofe in to v pečici, saj mi tudi cvrtje ne dene dobro. 

Sledila sem temu receptu, le namesto kokosovega sladkorja sem dala trsni sladkor in testo zvaljala na cca 1 cm ter jih spekla in šele nato nadevala z marmelado. Iz pol kg moke je prišlo približno 15 krofov, prva runda je bila lepša, saj je druga runda vmes še malo vzhajala in potem v pečici niso tako narasli... 

Prva runda v pečici...

Druga runda, ko je čakala na peko, se vidi, da je pri oblikovanju je pomagala tudi Maruša???

Ko so se ohladili, sem jih nadevala z marelično marmelado, ki sem je premešala z mikserjem, da je bila bolj tekoča. 

Popoldne smo jih skupaj z obiski hitro pojedli in se vsi strinjali, da so mi prav dobro uspeli:) 
Prvi zvončki in moji prvi krofi:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar