torek, 11. april 2017

hLAČE zA aLJAŽA - pRVIČ

Po pregledu Aljaževe garderobe sem ugotovila, da mu primanjkuje pomladnih hlač oz. trenirk. Večina časa je oblečen v trenirke, ker se rad giba in so veliko bolj udobne kot kavbojke.
Celo zimo je nosil kupljene, enobarvne trenirke in ker sem se jih naveličala, sem se odločila, da mu sešijem nekaj parov unikatnih, bolj pisanih...

Mint s pošastkoti sem sešila iz nič in so tudi malo večje, zelene z dinozavri pa so pravzaprav hlače od kostuma Petra Pana, zamenjala sem samo patente. 

P.S. Mint hlače so bile pred fotkanjem že v vrtcu in so zato že umazane:)

Mali je sedaj cel frajer, problem je le v majicah, ker je k tem barvam težko kombinirati in je hitro preveč pisano. Pri nas je skoraj nemogoče dobiti nepotiskane majice, nekaj enobarvnih imam ogledanih na Nextu. 

Upam, da kmalu sešijem in pokažem še več novih hlač zanj, zaloge blaga imam dovolj velike še od jeseni:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar