nedelja, 16. april 2017

vELIKONOČNI uTRINKI

Na veliko soboto smo nesli k žegnju košarice in Maruša je letos dobila novo, malo večjo košarico in zato sem ji naredila nov prtiček. 


Aljaž je dobil Marušino košarico in prtiček in tako smo nesli k žegnju kar 3 košarice:)


Letos nisem pekla potice, sem pa spekla pletenico in jo nesla k žegnju namesto potice. 

Luknja na sredini je od tega, ko sem z nožem preizkusila, če je že pečena:)

Vsako leto si sorodniki med sabo izmenjamo pirhe in še kakšno malenkost. V petek mi je sodelavka podarila okroglo pletenico s pirhom na sredini in mi je bila tako všeč, da sem jih spekla še jaz. 

Recept sem našla tu in naredila dvojno maso in iz nje dobila 12 okroglih pletenic cca premera 12 cm in še veliko pletenico narejeno iz treh kit dolgo cca 30 cm. 

V tri pletenice sem dala pirhe barvane z jedilno barvo in se je barva razlila po pletenicah in niso lepo izpadle. V preostale sem dala jajca barvana v čebulnih olupkih (kuhana do trdega in ne samo 3 min kot piše v receptu) in so izpadla super.


Pirhe sta pomagala barvati otroka in pri tem polila nič barve!!! Aljaž je le poskusil kakšen okus ima barva:)

Maruša je sama nalepila nekaj sličic in pri tem ni počila nobenega pirha:)
  Letos sem v našla sličice za pirhe z ilustracijami Jelke Reichaman, ki jih obožujem in kljub zasoljeni ceni sem jih mogla kupiti:) Sem bila pa malo razočarana, ker vse niso bile z velikonočnimi motivi. 


                    Naša velikonočna dekoracija je letos v vijoličnem:) 




1 komentar:

  1. oo, mi smo tudi imeli spanski bezega na mizi. in tele slikice od reichmanove. tudi jazs em jih lani kupila. :) vse lepo

    OdgovoriIzbriši