četrtek, 13. april 2017

vELIKONOČNO uSTVARJANJE

Letos nama je uspelo z Marušo ustvarjati že v tednu pred veliko nočjo:)

Iz papirja sva naredili piščančka in zajčka ter kokošjo družino (idejo za slednjo sem našla v ustvarjalni reviji Unikat)


Kokošjo družino je Maruša naredila skoraj sama, pomagala sem ji le pri obrisovanju krogov, risanju peruti (uporabili sva rumen karton) in lepljenju. 

V planu imava narediti še 3 kokošje družine in noter dati pirhe (na fotografiji so pirhi svečke) in jih podariti babicam in starim mamam:)

Sama sem naredila tudi velikonočni venček, in sicer sem venček iz stiropora oblekla v zeleno "travo", z lepilno pištolo nalepila nekaj plastičnih pirhov, dodala piščančka v gnezdu in nekaj rožic. 



Nekaj idej za ustvarjanje si lahko ogledate še v mojih preteklih objavah, se jih je nabralo že kar nekaj in je bilo sedaj, ko sem brskala po blogu prav zanimivo pogledati kaj vse sem že ustvarila:)






Ni komentarjev:

Objavite komentar