torek, 30. maj 2017

mINI pRAZNOVANJE

Rojstni dnevi mi pomenijo ogromno in rada se potrudim za moje bližnje in jim naredim kar se da lep rojstni dan:) V naši družinici je tako sedaj postala navada, da slavljenec dobi zjutraj mafine s svečkami in darilo. Stanovanje pa okrasim z baloni in zastavicami. 

Darilo je bilo letos velikooo - prenovila sva ji namreč sobico (o tem v posebni objavi) in dejala da bo kar to darilo:) V paketku pa je dobila majčko, krilce in lučko oblaček, ki si jo je zelo želela:)



Če je le možno se isti dan odpravimo še na izlet. Maruša si je zaželela iti na Bled in preživeli smo čudovito popoldne - peš smo šli okoli jezera, kar je sicer trajalo cca 3,5 ure, ampak smo se vmes veliko ustavljali:) 




Po dolgem času sem s sabo vzela fotoaparat (Nikon D 3200) in kot vedno znova sem ugotovila, da moram iti na konkreten tečaj ali pa ga bom prodala, ker nima smisla, da vedno fotografiram na auto:) Našla sem nekaj tečajev, ki se osredotočajo na družinsko fotografiranje. Imate kakšne izkušnje s tovrstnimi tečaji?

Ni komentarjev:

Objavite komentar