ponedeljek, 31. julij 2017

iDEJE zA aKTIVNOSTI nA mORSKIH pOČITNICAH

Otroka sta na kampiranje lahko vzela vsak po en nahrbtnik igrač in nekaj knjig. 

Jaz sem jima vzela še nekaj družabnih iger, vodene barvice, nekaj pobarvank, zabavnih nalog za reševanje, flumastre, barvice, zvezek in šeleshamer. 


Zakaj šeleshamer? Sodelavka mi je dala odlično idejo, da sami naredimo razglednice. Doma kartona nisem imela časa razrezati, zato sem ga z malo iznajdljivosti narezala na licu mesta. Za risanje daljših črt sem uporabila knjigo Pojdimo k morski obali, ki je super za vzeti s sabo na morje, ker ima na enostaven način razloženo vse o plimovanju, ribah, školjkah itd. V osnovi je namenjena učencem in učiteljem, ker ima dodane tudi razne aktivnosti. 




Kartice sva pobarvali z modro vodeno barvo.

Maruša je narisale ribe, morsko travo, ježke, meduze in nalepila nekaj nalepk. 

Nastale so res simpatične razglednice.

Nalepke je dobila iz pobarvanke Morske živali ...

Najraje pa je strigla, lepila in ustvarjala nove slike... 

Razrezala je prospekt o otoku in se navdušila nad delfini, zato sem ji morala nujno pokazati kako se ga nariše. 

Barvali smo še kamenčke, nabirali storže in se igrali družabne igre. Najraje je imela Brain box ABC:) 

Igrali in ustvarjali sva vedno po kosilu, ko je Aljaž počival in takrat me je imela samo zase in obe sva uživali v družbi druga druge in v najinem skupnem ustvarjanju:) Naj traja:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar