nedelja, 23. julij 2017

iGRANJE z LEDOM

O spletni strani What's up moms sem že pisala in še vedno rada pogledam njihove videe, saj so polne zanimivih idej za ustvarjanje z otroki, za dom, kuhanje itd. 


Za to poletje sem našla že nekaj dobrih aktivnosti za otroke in so na moji to do listi:) Zaradi vročine smo do tam do 4, pol petih popoldne v hiši in aktivnost z ledom je idealna za popestritev in ohladitev:) https://www.youtube.com/watch?v=Rutm7LGcsBA


Na obisku je bila še prijateljica s svojimi puncami (tistimi iz te objave) in igra z ledom je bila zanimiva prav za vse starosti otrok... Največ dela sta imeli seveda petletnici, ki jima je uspelo iz leda rešiti Elso in njeno druščino (zamrznila sem figurice iz kinder jajčkov), smrkce (figurice sem dala v modelčke za led) in živali (tudi figurice iz kinder jajčkov). Aljaž je malo vozil sem in tja ladjice (pazite, da palčko postavitev pokonci, ko jih postavite v zamrzovalnik, drugače boste imeli postrani jambor kakor mi:) Enoletnici pa sta se radovedno prijemali ledene kocke. 





Igrali so se na hodniku in tla sem zaščitila s dvema velikima brisačama. Led so talili z vročo vodo s pomočjo plastičnih brizg in s soljo. Sol je ustvarila res čudovite oblike. 

Otroci so se zelooo zabavali in aktivnost vam res priporočam, saj je hitro pripravljena in ne stane praktično nič. 



Ni komentarjev:

Objavite komentar