sobota, 23. december 2017

bOŽIČNE vOŠČILNICE 2017

Letos je Maruša delala bleščeče, jaz pa minimalistične voščilnice:) 

S sodelavkami smo se jeseni udeležile Učiteljske idejnice, ki jo jo je organizirala ustvarjalna trgovina Pri levčku. Namen idejnice je bil, da smo dobile ideje za decembrsko ustvarjanje. Naredile smo svečnik in 2 voščilnici. Dobile smo kup idej in nasvetov, ki ti močno olajšajo ustvarjanje. 

Eden izmed teh je bil, kako narediti trikotne smrečice iz washi selotejpa. 

Na kos kartona prilepiš trakove selotejpa. 

Na hrbtno stran sem Maruši narisala črte, da je lažje strigla, odrasli lahko strižemo brez črt. 

Smrečice je poljubno postavila na voščilnico in jih prilepila. Da se je še bolj svetilo je naredila pikice z lepilom z bleščicami oz. ga je kar razmazala po celi voščilnici. Poleg smrečic je naredila še zvezde in klasično smrečico. 


Vmes vidite še dve voščilnici z visečima kroglama,  ki ju je sama izrezala, jaz pa sem naredila vejo iz štance drevesa (še ena ideja z delavnice). 

Tudi jaz sem naredila nekaj bleščečih:)

Malo sem se igrala in naredila eno pop up voščilnico, vendar mi časovno ni zneslo, da bi jih naredila več. Idejo in točna navodila sem našla tu. 

Na zunanji strani sem zareze skrila, tako da sem čez prilepila pisan papir.

Največ pa sem naredila voščilnic z venčkom in preprostimi, a močnimi besedami. 

To so moje letošnje najljubše voščilnice:)

Najprej sem krog delala na slepo in niso prišli tako lepi venčki, zato sem si kasneje pomagala s šestilom. Nekaj venčkov je bilo bleščečih, saj sem iz ostankov od smrečic naštancala zvezdice. 

Papir, ki sem ga uporabila je iz Tedija in ima res lepe vzorce, od zelo živahnih do umirjenih. Vsakega vzorca je po 3 papirje in ostalo mi ga je še ogromno. 

Naredili sva okoli 30 voščilnic. Mi smo prejeli tudi kar nekaj voščilnic, ki jih vsako leto takole razobesim. 
Največja voščilnica je Marušina, ki jo je naredila v vrtcu:)

Všeč mi je, da se ohranja ta običaj in sem vedno vesela, ko prejmem voščilnico, saj vem, da je bilo vanjo vloženo veliko truda. 


Pa vi? Še vedno voščite s klasičnimi voščilnicami ali raje kar preko e-pošte?


Ni komentarjev:

Objavite komentar