sobota, 30. december 2017

oDEJICA zA aNO

Skoraj 3 tedne nazaj sem tretjič postala teta - dobila sem tretjo nečakinjo, ki sta ji starša dala meni eno izmed najlepših imen ANA. 

Včeraj smo jo šli obiskati in sešila sem ji mehko odejico s sovico. 

Podložila sem jo z belim minky blagom, vmes pa nisem dala polnila, ker sem imela nazadnje strašne težave s šivanjem tega blaga in polnila skupaj. 

Tokrat sem pri šivanju minky blaga uporabila papir kot mi je svetovala prijateljica, ki sem ji sešila tole odejico in odeja se je super šivala in se ni nič raztegovala. 


 Ko sem odejico obrnila sem prešila samo zunanji rob in ne po pravokotnikih kot ponavadi.



Malo sem se igrala s šivalnim strojem, ki ima funkcijo vezenja in na oblačke izvezla rojstne podatke, ampak se ne vidijo dobro, ker so res majhne črke in presvetel sukanec.




Ni komentarjev:

Objavite komentar