sreda, 27. december 2017

pRAZNIČNO oKRAŠENO sTANOVANJE

Pri nas stanovanje začnemo okraševati nekaj dni pred Božičem in vsak dan kaj dodamo, tako da je na sveti večer vse na svojem mestu:) 

Glavne jaslice s smrečico so na hodniku. Letos sva kupila umetno smrečico, pa ji še vedno malo žal, da nisva prave, kot prejšnja leta, ampak se res preveč osipa. 

Aranžma na kuhinjski mizi je letos čisto preprost. 

Police v kuhinji so okrašene z belo-rdečimi okraski. 

Tik pred Božičem sva dobila kamin (električni), ki sem se ga zelo veselila, da ga bom lahko okrasila. Nad kamin sem dala smrečico iz brezovih vej, ki sem jo naredila sama (več v posebni objavi), saj v dnevni ni prostora za klasično smreko. 

Mini jaslice na okenski polici in smrečica iz vej srebrne jelke, ki sem ga okrasila z majhnimi bunkicami in izpade res prisrčno. 

Maruša obožuje Božič in jaslice, zato ima letos še večje kot lanske. Narediti sem ji morala vodo, E. pa ji je moral narediti most:) Namesto mahu ima polico oblepljeno s posebnim papirjem, ki spominja na mah.


Maruša ima v sobi poličko, kamor ji dam knjige, ki so povezane z letnim časom ali praznikom. V knjižnici sem si izposodila knjigo Božične zgodbe za 24 lepih večerov v kateri so zares lepe zgodbe in si jo naslednje leto izposodim na začetku adventa. Priporočam tudi Mojo božično pobarvanko, ki je za otroke zanimiva tudi zaradi nalepk. Mi smo jo brali, ko sta potovala Jožef in Marija. 

Aljaž ima manjšo smrečico in jaslice na katere je zelo ponosen in jih pokaže vsakemu. 

Vsako leto dobimo kakšnega novega snežaka. Svečko je naredil Aljaž v vrtcu:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar