petek, 29. december 2017

sVEČKE iN oKRASKI iZ sATNIC

Prijateljica mi je dala nekaj satnih osnov - satnic in z Marušo sva iz njih naredili svečke in okraske za leseno smrečico. 

Da sva svečke lažje delali sem satnice pred vsakim zvijanjem pogrela s sušilcem za lase. 


Maruši sem samo nastavila stenj in pričela zvijati, potem pa je dokončala sama. 

Svečke sva okrasili z zvezdicami, ki sva jih naredili s pomočjo modelčkov za piškote. Dodala sem še mašnico iz rafije, nekaj svečk sem z lepilno pištolo nalepila na leseno podlago.


Svečke te dni podarjamo družini in prijateljem s katerimi se srečamo. 


Iz brezovih vej sem naredila leseno smrečico za nad kamin. E. mi je narezal palice na približno takšne mere kot so v tej objavi.
Okrasila sem jih z okraski iz satnic, ki sem jih naredila s pomočjo modelčkov za piškote. S pomočjo šivanke sem napeljala laks in jih privezala na veje, nekaj pa sem jih kar prilepila. 

Za hlevčke v jaslicah sva naredili zvezde repatice in jih pritrdili na streho hlevčkov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar