ponedeljek, 11. december 2017

tOPPONCINO - dARILO zA nOVOROJENČICO

Za nečakinjo, ki se je rodila tri tedne nazaj sem sešila topponcino. Naročila mi ga je njena mamica, ki ji je blizu Monterssori pedagogika. 

V bistvu je topponcino ovalna blazina, ki omogoča novorojenčku, da se počuti bolj varno. Več o njem si lahko preberete na blogu Žogice in kravate

Polnilo sem kupila v Svetu metraže, saj sem želela, da ni samo iz poliestra in tako sem kupila polnilo sestavljenega 50% iz bombaža in 50% in poliestra. 

Za šivanje topponcina sem navodila iskala na Pinteresta in našla super blog in večinoma sem šivala po njenih navodilih. Namesto 5 plasti polnila sem dala 4 plasti (pride iz 1 m polnila) in vmes nisem dala muslina. 


Prevleko sem naredila na preklop in nastala je lepa, mehka blazina. 



Dojenčici Ivani in mamici je menda zelo všeč in se je ponoči veliko manj zbujala. 

1 komentar: